NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, March 04, 2011

ReSToRaN MoNRoDs SHaH aLaM

Ni cite hari Rabu lepas.. hari sblm tu aku dgn 2 org lagi kawan dah planning siap2 utk buat perjumpaan.. lgpun kami bertiga dah lama tak berkumpul sama2..

Memandangkan hanya hari Rabu je yg sesuai, so kami decide utk berjumpa sblh ptg.. aku mcm biasalah, kol 5 ptg baru ada kat area shah alam.. sbbnya ain kan abis kelas kol 4.30 ptg..

Nak taknak diorang pi jumpa2an dulu.. cehhh.. saje arrrr.. sib baik korang tggu sampai aku dtg.. kalo takkkk, aku pelangkung sorang2.. kekeke


** pinjam gmbr dr facebook monrods..

Kami berjumpa kat restoran ni.. terletak kat Laman Seri Business Park jugak.. kami yg aku maksudkan di sini ialah Kak Eynda dan jugak Mamataya (me) ..

Saje nak jumpa2 lepak2 sembang2 memandangkan kak Eynda pun baru je sambut hari lahir 1 hb yg lepas kannn.. so kami cdg belanja besday girl tu mkn2.. hehehe..

Masing2 angkut anak masing2.. so mak2 ada la ruang utk menyembang2 sementara anak2 pi main sama2.. apis je tak mampu nak bermain sbb dia demam.. biasanya dialah yg paling tak dok diam..

Masa aku sampai kat restoren ni diorang dah abis mkn2 pun.. yele, aku kan dtg lewat sejam dr diorang.. huhuhu..

Sampai2 terus order mknn.. aku tak byk mkn pun kat sini sbb masih kenyang melantak nasik tghari tu..


Aku order air fresh orange dan air mocha ice blended..

Nama spesifik air tu aku tak ingat.. hehehe.. sbb masa order pun main tunjuk gambar je.. aku ingatkan aku order ice chocolate, rupa2nya kopi daaa.. td kata kenyang, tp order air utk diri sendiri sampai 2 sekaligus.. kah kah kah


Puding karamel ni utk aku jugak..


Pastu ayam goreng ni pun utk aku.. tp memandangkan byk so aku ajak mkn sama2 je.. hehehe.. tu pun tak abis, terpaksa le tapau bawak balik..


** pinjam gmbr dr fb monrods jugak..

Kat atas ni namanya Nasi ayam D' istana.. aku tapau 2 bungkus utk bawak balik umah.. senang, so hari rabu tu aku cuti masak.. hehehe


ica, hannah (anak kak eynda) dan ain.. ain tu pinjam beskal shazzy (anak ME)


Budak demam ni hanya mampu perhatikan diorang mainn je.. alololooo.. ciannya.. nanti dah sihat kita gi jumpa kawan2 lg ye..


ica yg mood dia adakalanya tak baik.. time aku tgh huha huha sembang2 time tulah dia nak menyusu pulak.. ngada2 tau.. hehe


Sib baik kakak ada.. tp kekadang kakak dia ni boleh tgglkan lak adik dia main sorang2 kat area air pancut tu.. haihhhh..


Ni la mereka yg aku maksudkan.. besday girl yg bertudung pink tu.. hepi besday kak Eynda..


Dan last.. kami bertiga..

Ada kelapangan kita jumpa2 lg ye.. pasni kita ajak kawan2 lain jugak yg mau join sama2.. sape nak joinnnn angkat ketiakkk.. kekeke..

Kami semua berkawan bermula dr alam maya, bkn alamanda ye.. hehe.. apapun moga persahabatan kita berpanjangan.. hidup di muka bumi ni jgn sombong kannn.. tak gitu.. hehehe..



5 comments:

farah fauzi said...

kak ana nih makan bykpun tak gemuk2..jeles lagik nih..hehe

Zana said...

bestnya berjumpa2an....

eynda said...

Wow...glemer jap masuk blog ana hehehe...tq ye belanja besday "girl" ni makan ;-)

Zaila Mohamad said...

wah!! restoran MonRods tu kalau nak tahu kepunyaan bos tempat Zaila bekerja, memang makin kaya ah bos kami ni, sudahlah ada kilang oil & gas, sekarang ceburi bidang restoran pula;)

akuzle ayu said...

laman biz neh kt i-city ker? huhuhuh... tatau... besh neh gather2 bloggers...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...