NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, March 01, 2011

GiaNt DaN TaMaN aRNaB

Aku ni kalo nak beli brg dapur mesti pegi Giant, tak ke giant aku gi mydin, kalo tak ke mydin aku ke market biasa je kat alam budiman..
Biasanya kalo nak membeli aku dah plan siap2 nak ambik apa.. tp selalunya kantoiii gak sbb aku selalu beli yg lain2 yg tak di rancang pun.. :-p


Walaupun shopping sambil bergusti dan bersilat2 dgn 3 org anak ni, tp aku tetap berjaya beli brg2 dn jayanya.. ngeh ngeh ngeh.. lebur duit aku.. sape suruh..!!

Pastu ajak anak2 gi bg arnab mkn.. ica paling suka part ni.. dia kan suka haiwan2 comel mcm ni..


Apesal hang tido ain oittt..!!


Apis suka bg mkn gak.. tp jap2 jerit sbb jari dia geli terkena mulut arnab tu.. kah kah kah..


Berpeluh2 anak2 aku kat area sini.. tgh bahang masa ni..



Tak lama pun lepak situ.. rasa melekit2 je badan bila cuaca panas semacam.. pas settle sepeket mknn arnab terus ajak bebudak ni balik..



Lenkali kita dtg lg ye.. kalo nak bela mmg tak leh le.. mak korang ni malas nak kutip taik2 arnab yg kecik2 tu... huhuhu


mcm biasalah ini budak.. tak mau balik.. melalak jelah..


Sorry ehhh, melalak le camne pun, aku dokong jugak angkut gi masuk dlm kete.. psg ekon full blast.. perghhh, baru nyaman rasanya.. hehhehe.. pasangkan cd barney utk ica terus dia senyap.. ngeh ngeh ngeh..




4 comments:

Zana said...

kalau dah masuk giant/tesco/mydin/hypermarket mmg akan beli lebih dr dlm list punya lah...heheheh

ibu qaleesya said...

hehhe betol kata zana.. yang part g bagi makan kat arnab tu best

Ana Suzana said...

Zana..
tulah pasal.. lg2 kalo angkut anak2 ni.. adaa je yg depa nak pow kita

Ana Suzana said...

ibu qaleesya..
best tu best jugak.. tp bau arnab2 tu mak aihhh.. hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...