NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, August 27, 2009

PerMata HatiKu

Tu diaaa..berlonggok tiga2 dpn tv..
Time ni dah kol 5.30 ptg..
Aku kat dapur bz masak utk buka pose
Depa bertiga ni lak sedang menanti ketibaan abahnya


Saje aku jauhkan hafiz dr alisya sket
Takut di tindihnya alisya tu kang
Ain xpe..boleh di harap..


Time ni aku pasangkan kartun channel phdc
kasi leka sket..kalo tak asyik kacau aku masak je


Sambil masak aku jenguk depa setiap 5 minit
Risau kat alisya sbnrnya..
kang budak 2 org ni kerjakan adik dia kang..


Ku dah ubah kedudukan slide and swing tu
Sengaja taruk kat sliding door
Lgpun mmg kami tak buka grill kat sliding door tu
Bahaya...so aku block dgn menan dorang

Alisya yang mengantuk tp terpaksa tunggu aku masak

Hafiz yang suka tayang pusat..ish ish ish..

Kakak yg makinlah nakal..
Hari2 mesti bergaduh dgn aku dan hafiz
letih tau tegur kesalahan dia..huhuhu


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...