Blog ini adalah mengenai kehidupanku bersama suami tercinta dan anak2 tersayang.. Bila rajin atau ada kelapangan ku akan hapdet.. Tp kalo bz, phm2 jelah ye..hihihi.. Andai ada coretan yg menyinggung perasaan hrp di maafkan.. Terlajak perahu boleh di undur.. Terlajak taip boleh di delete.. ngeh ngeh ngeh.. Selamat membaca..
Sape2 nak add aku sila hantar private mesej dulu ye..
KEMBARA HO CHI MINH
-
Assalamualaikum.
Tahun ni aku berpeluang untuk mengikuti trip Kelab Sosial Kakitangan
Jabatan Tenaga Kerja Johor Bahru. Aku dah pindah ke Melaka tapi aku...
Kyochon atau K'Fry?
-
Assalamualaikum....
Eynda ada tanya kawan-kawan kat FB hari tu... Kyochon atau K'Fry?
Tq kepada kawan2 FB eynda sebab bagi respon kat soalan eynda...
...
Al Fatihah Untuk Mak
-
Assalammualaikum..
Macam yang aku bagitau pagi tadi, malam ni, aku nak story sikit kisah arwah
mak.
Tak de apa yang aku nak cerita sangat. Cumanya nak sha...
.:: Boboiboy Movie 2 ::.
-
Assalamualaikum
Sebenarnya dah lama x tengok movie nie ... last tengok citer PASKAL THE
MOVIE ...masa tu Hanan dalam perut mummy ...ehh lama jugak nak set...
45 tahun
-
Dah hampir setahun lebih ibuayu x update apa2 kat blog ni.. Harap lepas ni
bertambah rajin untuk menulis dan rajin melawat rumah rakan blog yg lain.
Diam x...
Rumah dah dijual. Tinggal kenangan....
-
Cerita pasal rumah bertam, ingt dulu Ros pernah update decor serta extend
rumah tu. Nak delete sayang entry tu, jadi biar kenangan je la kan. Hehe.
Tgk bal...
hai uols!!!!!!
-
Helloooooo
rindu tak
rindu laaa
plisss!!!!
hei kembali semula setelah berjanji dgn si jah wahida yang bulan 7 aku dan
dia kena tepati janji utk update blog...
Buffet Ramadhan 2018 di Impiana Hotel KLCC
-
Ramadhan Kareem bakal menjelma tak lama lagi. Nervous pulak tapi dalam
pada tu bersyukur dipanjangkan usia oleh Ilahi dapat diberi peluang untuk
bertemu R...
BULLY AND PUBLIC SHAMING
-
Assalamualaikum WBT
Mencah balik sekolah tengahari tadi aku tengah engage kat phone dengan Ayah
kat kampung. As usual, dia bagi salam, masuk bilik dan dat...
Konvoi ke Thailand (Misi Jejak Kasih).....
-
Assalam...
Cuti Chinese New Year lepas akak sekeluarga, Mak Abah dan keluarga adik
berkonvoi ke sebahagian Selatan Thailand..
Masuk ikut sempadan Malays...
Camping di teratak meow
-
Cuti tahun baharu, tak tau nak kemana, main masak2 sambil bersihkan kebun.
Angin bertiup sepoi2, memasak guna tungku kayu api, memetik ulam2 segar,
mandi ...
Salam Siaran Di Hari Terakhir Syawal 2016
-
rIndu..tiba2 rindu dgn blog kesayangan..
Last post okt thn lepas aduh lamanyer..
Bukan tak teringat tp mood nak update tu asyik kelaut..post2 terakhir alynn ...
HIS & HER COLLECTION BY HAIRULHANIS
-
Assalamualaikum semua...
Kami adalah stokis HIS & HER COLLECTION by HAIRUL AZREEN dan HANIS ZALIKHA.
Berminat boleh whatsapp kami di no 013-4498484 / 019-6...
Hong Kong Trip
-
Ianya percutian yang tanpa dirancang.. Pada awalnya ingatkan Ayah tak
dapat balik time cuti sekolah pertengahan tahun... Tapi tetiba beberapa
hari sebelum...
MANA BOLEH HIDUP TANPA NASI
-
As salam semua.
Mak encik dan nasi ibarat isi dan kuku, irama dan lagu, aur dengan tebing.
Ramai lah kengkawan dok cakap, kalau nak slim cepat, nak kurus, ...
Celebrating The Chosen Ones
-
Over the past few months, I had quite a record number of stories on Majalah
3. And they all had very tight deadline.
For example, for a 10-20 minute featu...
Pindah randah
-
Kami dah selamat berpindah keluar dari rumah sewa sekarang. Genap setahun
duduk situ. Sekarang ni pindah ke rumah sewa la jugak, belum rezeki nak
beli ruma...
Alma dh start school
-
Alma dh start school kat sini 14/9/2015 dulu.. Malas nk update blog, lg
senang update ig je, ambik gmbr terus post je. Hehehe..
So how is she? Excited off c...
Catatan air di SELANGOR - 23/08/2015 (10.51 am)
-
Assalammualaikum!!!
Pepagi ak dh gagah hapdet blog, sampai mandi pn belom lagi.. mane x
nyeee... geram ak tgk air kat toilet ak nih... mcm x secure ngan...
+ tanah suci Mekah +
-
Aloha,
tak tahu kenapa lately ni hati semacam terpanggil untuk ke sana.. yupp, ke
Tanah Suci Mekah.. kalau nak diikutkan, memang rasa macam belum bersedi...
Tenggelam dan timbul
-
assalamualaikum.. Tetiba plak timbul blog ni kan.. selepas hampir 2 bulan
tenggelam.. ruginya tak diapdet.. dan bila kesayangan kami semua dah sign
on..moo...
PiNJaMan AllaH uNTuK aKu LaKi BiNi....
-
ni la muhammad yazdan zawwar...dah besar dah kamu nak oiii...sampai x sedar
omak yadan....ruginye la omak yadan x catat perkembangan yadan dalam blog
ni...
VICTORIA SANDWICH CAKE
-
ASSALAMUALAIKUM...
Dah 2 minggu cuba nak mengapdet, tp masa sgt tak mengizinkan.. Pg ni,
dicelah2 masa yg suntuk dan padat, cuba jugak nak masukkan entri ...
Dim Sum Halal at Ramada Plaza Hotel Melaka
-
sejak menjak nie mama teringin nak makan dim sum
tetiba ada deal murah kat groupon...
dan barulah tahu kat melaka nie ada rupanyer jual dim sum halal..
pun...
Lebih Cantik & Sihat dengan produk Manggis
-
Assalamualaikum wbt.
Alhamdulilah diberi kesihatan yang baik untuk hari ini!!
Lama benar tidak berkongsi cerita sebab aku kini "sibuk"
melayan customer, e...
NaMa : Seperti di atas..
KauM : Aku org BanJar..
Ketinggian : 151 cm..ketot tak?
Berat : 40 kg
My Family
ME & Anak2
Me again..hihihi...
HB dan Anak2
Pulau Gaya
KakLoNg @ Ain
Ainul Mardhiah
Nama : Ainul Mardhiah T/Lahir : 21 Jan 2006 Berat : 2.47 kg Panjang : 49 cm Waktu Lahir : 5.12 am Tempat Lahir : Hospital Selayang, Slgr Kelahiran : Normal.. kena jahit..episotomi.
Ain kecik
Ain 4 bln
Hafiz
Muhammad Danial Hafiz
Nama : Muhammad Danial Hafiz T/Lahir : 27 November 2007 Berat : 2.38 kg Panjang : 47 cm Waktu Lahir : 2.39 am Tempat Lahir : Hospital Selayang, Slgr Kelahiran : Normal.. X kena jahit..best2..
Hafiz Baby
Hafiz @ PanTai KaraMbunai
Alisya
Nur AliSya Zulaikha
Nama : Nur Alisya Zulaikha T/Lahir : 2 Jun 2009 Berat : 3.05 kg Panjang : 53 cm Waktu Lahir : 7 am Tempat Lahir : Prince Court Medical Centre, KL Kelahiran : Normal.. X kena jahit..best2..
No comments:
Post a Comment