NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, August 04, 2009

ECPI


Korang pernah dgr produk ni tak..??
Tp aku tak jual mende ni ekk..
Just tanya2 korang kot2 korang ada minum

Kami sefamily mmg minum air ni
Sbb knp beli air ni wlpun kami dah ada bio aura?
Sbb utama HB saje nak tolong kwn dia yg bisnes air ni

So dgn sbb itu HB beli 2 kotak ECPI ni
HB beli yg 1.5ml punya
Dlm sekotak tu ada 12 botol

Apa khasiatnya..
Aku pun br je search td..
ngeh ngeh ngeh...sbb sblm ni pernah dgr je..

Ni aku copy paste dr hasil google lan ku
1. ape tu ecpi??

jawapan :
-merupakan air minuman biasa (drinking water) yang digelombangkan supaya menjadi halus sehingga boley menembusi dinding sel (0.001-0.004 micron) @ 2500 kali lg halus dari saiz sel darah merah.. mempunya oksigen yg tinggi.

2. ape khasiatnye?

jawapan :
-Membantu mengatasi masalah obesiti, senggugut, sembelit, serangan jantung, angin ahmar, jerawat,alahan kulit, anemia, asthma, batu karang, barah payudara, buasir, batuk yang perpanjangan, sakit buah pinggang, bronkitis, campak, darah tinggi, demam selsema, demam denggi, hyperaktif, ekzema, epilepsi, gout, glaucoma, masalah tidak datang haid, katarak, hepatitis B, insomnia, jaundis, kencing kotor, diabetes, kemandulan, keputihan, kembung perut, kolestrol darah, loya / muntah2, mata merahmati pucuk, migraine, prostat, resdung, stress, radang tonsil, talasemia, dan bermacam2 lagi...


So far utk aku yg br try sebulan ni
Br nampak hasil pd yg aku highlightkan tu..
Tu yg aku perasan la kan..
yang lelain tu aku tak perasan lak..hehehe..

Ok..tu je nak kongsi cite..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...