NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, July 06, 2010

aLiSya Oh aLiSya..!!

Lama tak cite psl budak kening terangkat ni.. kekeke.. Dah genap sthn 1 bln pun dia.. tp masih lom reti berjalan lg.. huhuhu..

Tp aku tak kisah sgt dah, sbb abg dgn kakak dia pun sthn stgh br boleh berjalan.. lain budak lain perkembangannya kannn.. anak pertama dulu mmg aku cuak sgt bila tgk anak org lain dah berjalan tp si ain lom lg berjalan..

Anak pertama la katakannnn.. tp skrg aku dah tak cuak mcm dulu.. hehe..


Ni alisya sdg berlatih berjalan.. dia jalan masih terjengket2 mcm org pakai kasut tumit tinggi.. kikiki.. masih takut2 nak melangkah.. huhuhu..

Tgklah kening dia tu.. terangkatttt.. hehehe..




Aktiviti ptg setiap hari kalo cuaca tak hujan la kannn...


Trademark dia ttp dgn kening dia tu..


Ni gmbr masa kat genting highlands.. main kat indoor.. suka betul dia masa ni.. mak dia pun lg lah sukaaaaa... tgk muka aku pun dah tau.. hehehe..

Utk alisya, cpt la pandai berjalan ye.. so nanti takyah la mak nak dokong selalu.. hehehe.. Alisya ni skrg ada hobi terbaru, dia skrg ni sgt suka korek hidung dia.. ekekeke.. ikut peel sapo la tu agaknya.. kalo nanges pun dia sempat lg korek hidung.. kih kih kih..



6 comments:

tricksrex said...

ni kalo alisya tak naek,mak nye yang naek kan kan kan kakk??

aNa SuZaNa said...

pandainyeeee trex... kikiki.. bila nak mai umah akak ni..??

Liza said...

Ana..minggu lps beli majalah dapur..Tgk dapur satu tu, mmg kukenal. Masuk magazine lagi ek? hehe.. bestnya!!! tgk tuan tanah, YES!! betul tekaanku..

aNa SuZaNa said...

Liza,
haah.. pasni dah takde masuk majalah dah.. kang byk2 masuk majalah ada yg berbulu je tgk kang.. kikiki

liana said...

hehehe..cute je main angkat2 kening..cam ziana zain la plak...hehehe..bdk2 ni time x reti jln kite nk dia jln tp bile dh pandai jln x lrt plak nk kejar..hehehe

Zana said...

ana...kalau alisya dah blh jalan penat plak nak ligan...heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...