NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, September 30, 2009

SeLiNgaN JaP..

Sebelum sambung cite raya,
kita iklan jap ye..hehehe..
Gambar ni baruuuu je snap..

Tgh2 aku blog hopping br perasan,
Ain tidur ala2 sopan gituuu..
Sbnrnya sblm tido tu dia sibuk beno dgn tudungnya

Kejap2 tanya "cantek tak kakak, mama? "
Adik dia si hafiz la tukang jwb " kakak cantek"
Lani ain dgn hafiz dan alisya sakan tido ptg..

Yolahh..apa lagi nak buat..
ptg2 gini mmg time tido dorang..
Kang bgn tido depa mkn..pastu main..
pastuuuu bergaduhhh..adoiyaiiii...

Ni kang kalo ku bukak tudung dia ni,
mau haku kena marah ni..
ini budak garang wooo..hehehe..

Bkn apa..komfem berpeluh kepala dia
dia ni kuat berpeluh sket..
Hmmmm..lantaklah..malas nak ganggu dia tido

2 comments:

eynda said...

Cute la...Hannah pulak sekarang ni suka berselimut dgn comforter...siang hari orang berpeluh dia boleh tertido dlm comforter...macam dlm sauna dah tengok hihi...

aNa SuZaNa said...

mcm2 jelah bdk2 ni kan..hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...