NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, February 01, 2013

HaRi YaNg PeNaT

Arini kuar umah awal sbb ajak anak2 mkn kat luar.. maknya malas nak masak arini sbb brg dapur kehabisan..

Makan kat tempat feveret kat bukit jelutong. . Kali ni makan dgn jiran sebelah perumahan sbbnya nak tumpangkan ain kat dia..

Makumlah aku kan pastu rushing nak ke damansara sbb nak hantar budak lg 2 org tu ke sekolah.. mekasih ye kak eynda sbb dah 2 kali tumpangkan ain setiap hari jumaat..

Kalau aku yg hantar komfem la awal sikit sbb kena bergegas ke tempat lain.. sian lak kang kat ain dtg sekolah awal2 sedangkan jumaat masuk lambat dari biasa.. 

Dalam pukul 1 tengahari kitorang pun berpecah.. aku terus merempit hala ke kl.. berharap sgt2 jalan clear sbb arini kan cuti wilayah..


Sekalinya sebelum tol sg buloh lg dah jammed...ku sangkakan sekejap la kan sbb kerap jugak jammed kat situ.. dari kol 1.20 tengahari aku kat situ sampailah kol 2.20 ptg..

Humang aihhhh... jammed giler khinzir sungguh... hampir2 give up nak teruskan pegi sekolah.. rasa nak bawak anak2 melencong ke tempat lain je masa ni..

Tapi tak pi mana2 pun selain sekolah.. perjalanan ke sekolah tetap aku teruskan walaupun dah lewat sgt2..



Ica sampai kebosanan.. siap main cabut bulu roma lagi.. kekekeke


Yang bujang ni kemain hepi lagi main tendang2 kusi aku duduk.. sekeh kang baru tau...

Di pendekkan citer kitorang sampai dpn sekolah kol 2.35 ptg.. lambat giler sampai sekolah.. hahhaha.. 

Hari jumaat balik sekolah awal sikit.. kol 4 ptg dah abis kelas.. aku pun tak sempat nak pi mana2 gara2 dah pendek masa.. kononnya arini nak pi ikea tapau meatball.. terpaksa la cancel sbb dah tak cukup masa nak merayap ke sana..

Kol 3.45 ptg aku dah tercongok kat depan sekolah budak2 ni sbb nak jemput diorang balik.. 

Lepas je jemput diorang terus berambus merempit balik umah.. konon2 nak ajak bebudak ni makan2 dulu sebelum balik umah.. sekalinya semua bantai membuta pulakkk..

Dah membuta tu balik jelah.. malas nak singgah mana2 dah sbb kol 5.30 ptg aku kena pegi rebut parking dpn sekolah utk jemput ain balik lak.. fuhhhh... penat sungguh aktiviti harian skrg ni..


Ica tido tak sedarkan diri langsung dah sbb penat sgt kot.. kekekke


Apis pun sama..

Mujur ada yg boleh di harapkan jaga bebudak ni kat umah sementara aku pi jemput ain.. 

Lastly.. aku nak ucapkan time kasih pada kwn2 yg memberi sokongan dalam peraduan a'laisyah yg aku join.. menang atau kalah tu belum tau lagi.. 

Yg pasti aku sgt terharu pd kwn2 yg sudi bantu aku dlm mengelike slogan yg aku pertaruhkan.. mekasih byk2..


Ni pulak adalah kemenangan yg seterusnya.. walaupun dapat hadiah saguhati tp dah kira bertuah la jugak kan sbb terpilih di antara beribu2 org yg join..

Okeylah.. nanti ada kesempatan aku apdet lg ye.. nak pi tunggu ain dpn pagar sekolah jap.. ni apdet dalam kete je ni.. hehehe




6 comments:

Unknown said...

Kesian, mujur maknya gagah perkasa..akk doakn ana dberi kesihatan yg baik n d rahmatiNya slalu trmasuk skluarga ank n en somi ana jga...

ajumohit said...

mak mmg kuat, kuat makan, join kontest dan kuat merempit ;)

cksabihah said...

hihihi..sempat lagi bergambar dlm kete ye..jem bebenor laa tu gamoknyee..hihihi

Qashmere said...

Jenuh juga kehulu kehilir. Kat KL tu memang jam..tu la bila pindah Ipoh ni sangat appreciate takde jam, takde toll, senang nak parking...

Kaseh Asna said...

hai kak..adeh..penatnya dgr akiviti akak..hebat la akak ni..

haryati said...

sama-sama ana...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...