NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, June 01, 2012

MeLaWaT JiRaN

Nama je jiran berlainan taman, tapi nak berjumpa punyalah payah.. maklumlah masing2 sibuk dgn anak masing2.. kadang2 bila aku free aku ajak le Kak Eynda dating pi makan2 ke..

Tapi dia pulak yg tak free masa tu.. bila dia ajak aku lak jumpa2an, aku lak yg tak free.. haih laa haii..

Di takdirkan beberapa hari lepas aku saje tinggalkan komen kat fesbuk kak eynda.. terus pastu kak eynda whatsapp kat hp aku.. dan dari situlah segala mak nenek perancangan utk melepak kat umah kak eynda terjadi..

Anak2 aku pun apa lagi, hip hip hooreyy la diorang sbb dapat jumpa kawan yg dah lama tak jumpa kann..

Tapi sebelum ke rumah kak eynda aku pi kfc dulu utk tapau mknn dan brg2 sket utk kak eynda.. maklumlah kete beliau kat workshop.. so apa salahnya aku bantu apa yg aku leh bantu kann.. tu lah namanya kawan..

Lama la jugak sembang2 kat umah kak eynda.. dlm sejam gitu kot.. anak2 memang sakan le main..


Barisan anak2 kitorang.. kekeke..

Aku lak sambil nyembang dgn kak eynda sambil suap anak2 aku mkn.. sape tak mkn aku jengil2kan mata.. hahahha.. garang la konon2nya kannn..


Amboi apisss... pandai hang pilih tempat landing ye.. kikiki

Bila jam dah nak kol 5 ptg aku mintak diri dulu sbb kat umah aku ada tetamu lak.. kak eynda pun nak kuar umah gak sbb nak ke pasar malam katanya..

Bestnye pi pasar malammmm.. aku dah berkurun tak jejak pi pasar malam.. leceh le angkut bebudak ni.. tak reti dok dendiam kang..


Posing dulu sebelum balik..

Aku perasan tinggi masa ni padahal aku ketot je.. mana taknya masa ni aku pakai high heel dan kak eynda lak pakai selipar jepun je.. kehkehkeh..


Apesal aku berdiri macam menara condong nih..?? kikiki..

Kak eynda, kang bebila kita jumpa lagi ehh sbb botol air masak anak aku tertinggal lak kat umah beliau.. ke anak aku sengaja tinggalkan botol kat situ supaya ada alasan utk datang balik.. hahahha..





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...