NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, April 03, 2012

Ko MeMaNggggggg...!!!!

Baru je smlm ckp lega "dia" tak call lg dah.. sekalinya dia call lagi daaaa... pengsan jap guling2.. huhuhu.. mcm biasaaa.. aku malas nak jawab sbb aku sgt sibuk loading barang2 dapur dr bonet kete..


2 kali gak la dia call aku tp aku malas nak layan.. aku sibukkkk.. bengang betul aku tau.. wuuuuu..

Kali ni aku malas dah nak crop nombor tepon dia.. lantak le.. geram aku sbb asyik2 call akuuuu je.. call la org lain lak.. huhuhu


Pastu dia call lg time maghrib.. grrrr...

Time ni aku tgh paksa ica yg sibuk nak berendam lama2 dlm bilik air.. dah kecut jari tgn bagai lg nak berendam lama2 kat bilik air tu.. dah le baru baik selsema.. melalak2 sekuat hati sbb takmo kuar dr bilik air..

Tgh aku berperang dgn ica la org tak paham bahasa ni call.. aku yg bengang terus jawab call tu tapi aku tak bercakap la.. aku letak dekat2 dgn ica yg tgh melalak sekuat hati mcm kena dera tu.. haaa.. biar pekak sket telinga org yg call tu dgr suara nyaring si ica.. ekekkeke..

14 saat je dia mampu bertahan dengar ica nanges, pastu terus dia putuskan talian.. hehehe.. yesss.. puas hati jap.. pastu aku kembali bertarung dgn ica kat bilik air.. kihkihkih..


Kol 8.38 malam dia call lg.. ahhhh.. suka hati ko la.. sok tepon la lagi ye.. aku mmg takkan jawab punya.. kalau aku jwb pun aku letak sebelah radio ke apa ke kan.. sape rajin tlg check kan ni kompeni apa ekk..

Aku malas nak check.. kalau betul dia dr syarikat yg sah dan berdaftar pun, tak sepatutnya la dia kacau org sampai mcm ni sekali kann.. dah aku taknak layan tu dah la.. ni ko call aku mcm kan aku sorang je yg ada dlm dunia ni utk ko buat kaji selidik.. haihhh..

Tp kalau dia call aku ckp aku menang sejuta hengget kan best.. ekekke.. kehkehkeh.. dahhh.. entry ni lg sekali buat aku sakit hati.. huhuhu.. sape2 yg dpt maklumat ni kompeni apa sila apdet kat aku ye.. macehhhh..

***APDET STATUS.. MEKASIH PD KWN FB YG TLG CHECK NO. TEPON NI.. DARI PTPK RUPANYA.. TP TAKYAH LA NAK KAJI SELIDIK MCM TU SEKALI KAN.. DAH AKU MMG TAKDE MASA NAK JAWAB KAJI SELIDIK TAKYAH LA PAKSA2.. HUHUHU

11 comments:

akuzle ayu said...

stalker ker haper tuh? hmmm...mmg hampehs lah..

Kasih Salina said...

mungkin ana adalah respondent yang tepat untuk dia kaji kot..tp tak patut gak la..

rahayu said...

entah2 org x faham bahasa tu pembaca blog ana kot.....kalau akak dah hangin satu badan

Unknown said...

gigih CA tlg cari..

Quality Panels Asia Sdn Bhd
3A, Blk B Pusat Dagan'phileo Dm 1, Jln Damansara, Seksyen 16, 46530 Petaling Jaya, Selangor
03-7952 7600

aniesz said...

anis try search no tu dalam internet, macam bukan no malaysia..

Parin's wife said...

kekekeke..mesti bingit telinga dia dgr ica nangis!pdn muka dia.kui3.ish tak phm bhs sungguh la..elok ana jwb je pastu ckp ana sibuk dan tak berminat nk jwb soklan dia.sila tepon org len.mesti dia tak kacau ana lagi dah

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

mmmm..pening org gini

Syida said...

uish nape cmtu skali....leh bt report tu sbb ganggu privacy org....xputus ase plak die tu...ke kene push ngan bos cmne2 pon msti dptkn research dr blogger ana suzana tu...kalo x kene buang keje....hhihi...gurau2 je kak ana..:)

miSsMawar... said...

akak, mawar xtahu if iphone boleh block tak number phone sbb samsung boleh... mawar pun pernah dpt mcm ni terus block kan number.. senang abis citer xpening kepala... hehehe

ayeesha anna said...

saya selalu gak pegi tempat orang buat research atau survey ni. Aritu pegi survey pampers dengan susu. Derang nak buat perasa susu enpagrow baru, jadi aleesya la tukang rasa. Tapi lepas tu dapat duhet cash. Sume survey berbayar. Kalau tak berbayar walaupun dalam phone jangan dilayan :)

qemaishak said...

kak, block je no tel ni..sakit hati kalau asik telefon camni, qema selalu kena tapi agen insuran..cakap xberminat kalau col lagi terus block tapi kalau diaorang pakai private no susah juga huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...