NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, October 05, 2010

MaLaM SeBeLuM oPeN HoUsE

Uwaaaa.. baru berpeluang nak apdet.. walaupun sbnrnya badan masih keletihan lg wooo... ni kalo bg bantal ni leh terlelap dah ni.. tp aku try apdet sket2 dulu..

Meh aku cite mlm sebelum open house.. Malam Ahad tu aku ajak hubby aku gi sri gombak utk ambik tempahan yg aku buat..

Aku tempah dr Maklang Azie.. wahhh, dah berkurun tau tak jumpa maklang ni.. aku kenal beliau dr forum cari lg tau.. pastu jejak beliau dlm fotopages.. selalu terliur tgk masakan maklang ni..

Sampailah satu hari tu aku bgtau maklang yg aku ngidam sgt nak merasa masakan maklang.. time ni aku peknenkan si hafiz.. ngada2 kan aku.. saje je guna taktik ngidam dan jdkan perut buncit sbg alasan..!! kekeke

Tp taktik aku berhasil tau.. maklang sudi ajak aku gi umah dia mkn2... time tu aku dok sri damansara lg.. sanggup terjah cari umah maklang sampai dpt.. mkn puas2 masa tu.. hehehe.. Tak sangka betul dah 3 thn berlalu.. tup2 aku dpt jumpa beliau semula setelah anak 3 org.. kikiki

Maklang, mekasih ye sudi ambik order ana.. ni ana cilok gambar dr blog maklang.. bulehh yee.. alaaaa, buleh laa.. hehehe.. btw, ni yg aku order dr maklang..

1. kek coklat moist


2. blueberry cheesetart


3. brownies blueberry
4. brownies choc


5. marble cheese brownies..

Utk pengetahuan maklang, secuit pun ana tak dpt rasa tau antara kelima2 yg ana order ni.. licinn semuanya di bedal tetamu.. ish ish ish.. sapo suruh tak nak sorok sket kannn.. padan muka aku..


Masa gi umah maklang kami laki bini sesat.. nasib baik maklang guide melalui phone.. siyess aku ingat2 lupa.. tambahan pulak cari signboard dlm gelap (malam).. lglah sesat lg menyesatkan.. kekeke..


Mlm tu maklang jamu kami laki bini mkn mihun sup.. dgn muka tak malu dan tak sempat maklang nak pelawa mkn aku dah mkn dulu.. keh keh keh.. muka tak malu tul.. kikiki.. mujur maklang mmg sporting..


Malam tu aku bawak alisya je.. tak kose nak bawak hafiz sbb peel dia yg suka melalak kalo gi umah org membuatkan aku sedikit fobia.. opss, bkn sedikit, tp banyak sebenarnya..


Ain pun aku tinggal gak sbb nanti hafiz carik kakak dia lak.. depa berdua ni walaupun selalu berkelahi tp ttp takleh berpisah.. hehehe

Pas je kung kang kung kang menyembang, kol 11.35 pm kami berambus.. rasa bersalah pulak kacau tuan rumah lama2 walaupun laki aku masa tu tak reti2 nak benti menyembang dgn hubby maklang.. kami laki bini mmg ramah tamah orgnye.. kalo menyembang tak reti penat.. kekeke..

Yang paling best, kami sesat mencari jalan pulang.. punyalah susah nak cari jalan kuar dr taman perumahan maklang mlm tu.. 20 minit baru berjaya cari jalan keluar.. kesimpulannya, kami pergi sesat, balik pun sesat.. kah kah kahhhh..


6 comments:

Janna Wan Muhammad said...

adoi..sabor jelah ana ni....tak perla,sekali sekala makan buah "langsat" kan?

Alida Ali said...

mmg sedap kek2 tu...sayang atk dpt mkn semua perut dah sendat...huby sy ckp mcm hotel la Ana serve...

Ana Suzana said...

kak janna..
mkn langsat..?? adakah langsat tunbermaksud sesat..?? kikiki

Ana Suzana said...

Alida..
yg datang awal sebelum kol 4 ptg mmg nmpk mcm hotel punya hidangan, tp pas kol 4 ptg dah mcm hape dah haa sbb mknn kehabisan.. kekeke

LadyInAyu said...

mengancam kek2 dia...sian kak ana x dpt rasa..hehe..tkpe leh order lg kn..

Ana Suzana said...

Ayu..
takpe, puas hati dpt bg org rasa.. akak bila2 leh order lg..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...