NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, December 11, 2009

PerSiaPaN KeNduRi KaWeN

Time aku taip entry ni aku masih ada kat damansara..lom balik kmpg lg..cdg nak gerak mlm ni tp atas sbb byk mende blm selesai so balik pg nanti jele..

Pakaian pun blm lipat lg masuk beg..
huwaaaaa...byknye kejeeee..td basuh baju..pastu jemur pulak..sampah dah buang..menan budak2 yg bersepah blm kemas lg..

Budak2 ni pulak br nak tido..masing2 tgh menyusu..tggu diorg tido br leh sambung wat keje..kalo tak sibukkk je nak teman gak..kang lewat tidonya..

Td jugak abgku dr kmpg hantar MMS..
Wahhh..meriahnyaaa..sayang tul aku tak dpt nak tlg2..mlm td jugak masing2 pakat berinai ramai2..bestnyeeee pakai inai..

Aku suka sgt pakai inai, tp tulah, kalo aku pakai camne aku nak handle anak2 ni..huhuhu..last pakai inai masa kawen dulu je.. Tggu alisya besar sket la kot br ada peluang nak pakai..

Ni khemah yg dah siap di pasang..
Wahhh..sgtla advance berbanding time aku kawen dulu..time aku kawen dulu guna khemah biasa je..mana ada duit masa tu..abah aku pun keje sawah je kan, mana de duit nak sambut hebat2..

Time adik aku ni kawen Alhamdulillah ramai yg tlg dr segi persiapan termasuk hubby ku..murahh rezeki dia..so dlm family aku tinggal sorg je lg pompuan yg tak kawen, dan 6 lelaki lg yg bujang..


Ni goodies bag utk tetamu2..balik kmpg kang haku nak rembat utk simpanan..kang sume bg tetamu sampai takde utk aku..huhuhu..tp mmg pun tu utk tetamu je kan..kikiki..


Ni bilik pengantin..kakak ipar yg teman aku kat spital tu yg hias bilik ni..takde ambik tempahan dr butik pengantin pun..save budget..


Ni pulak pelaminnya..simple dan cantek bg aku..yelah, kami kan org kmpg, so mcm ni pun kira dah gempak..hehehe..oklah kan..tak serabut..

Yg sibuk cekak pinggang tu kakak aku yg kedua la tu..dia mesti tak perasaan abg aku snap gmbr dia..hahhaha.. tak sabar nak balik pg nanti..jumaat mlm sabtu majlis nikah..sabtu br kendurinya..

Ohye, bilik pengantin adalah bersebelahan dgn bilik aku kat kmpg....well, adakah aku perlu psg telinga [ telinga tercabutkahh..?? ] waktu mlm2 nanti..hahahahhah..gelak besar jap..gurau je...aku rasa mereka yg akan terganggu sbb anak2 aku melalak tgh2 mlm..kah kah kah..

Ok stop..abis cite..anak2 aku br tido semuanya..
So aku nak lipat dan packing pakaian..
bye2..


2 comments:

Hanim Najib said...

bestnya..tgk gambar je pun da dpt rasa meriahnya nk kenduwi..tahniah & smoga kekal bahagia utk bakal pengantin ..& utkana sekeluarga..take care ok..smoga selamat dlm perjalanan..btw..kampung anan kt mana..

Ana Suzana said...

hanim..
mekasih..kmpg ana dekat je..kat SEKINCHAN..hehehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...