NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Monday, November 23, 2009

KLCC LaGi..??? aDeHLaaa...

Hmmm..weekend ni betul2 bosan..
Tak tau nak watpe dan nak ke mana..
Tp kena kuar gak bg anak2 happy sket..

Tak la asyik melepap dlm rumah je kan..
sian diorg..lg kesian mak diorg (aku la tu..kikiki)
Hari weekend jele leh jln2..hari lain hubby keje..

Masih tak mampu nak keluar sendirian dgn anak 3 org
Rasanya mmg tak mampu kot..kena ada org lain tlg gak


Kita nak gi mana ye anak2..pening mak nak pikir..
nak gi mutiara damansara, hubby taknak lak..jem katanya
padahal dekat gila dgn umah wooo..chaittt..!!

Last2 gi KLCC jugak..
anak2 aku bkn main seronok lg dgr perkataan klcc
Apa lg, diorg terbyg tmpt main2 kat isetan tu la..
pastu dgn menan mesin2 tu lg..menabung lglah jwbnya


Sebelum tu kita gi makan dulu..
cuaca sejuk2 ni lapoo je kejenye..hubby ajak nandos..
Tp ku kata muak la..lgpun dah 2 kali mkn kat nandos, tp dua2 kali tulah budak2 buat pe'el..

Makanya ku cdg gi Manhattan Fish Market jelah
Ohye..aku ngaku, pestaim aku & hubby mkn kat sini..
Menggagau kami nak order mknn..kekekekeke..

Siap nak order ayam lg..hahaha..
ayam bkn kategori seafood la..kahkahkah..
Sib baik yg tukang ambik order tu byk membantu kami dlm memilih menu..kalo dia membantu dgn mentertawakan kami "nahas ko..!!"


Sementara tu meh lyn wajah2 alisya dgn kakaknya ye..
Diorg bergurau senda time ni..so cute..!!


Amboii mata..hidung tu melecet sbb selsema..


Ini budak kalau sengih sokmo jelir lidah
Kot ada yg tak paham,
mau ada yg ingat ini budak ejek sama itu worang..










Legaaa sgt2..dia mood baik time ni..
Tak kacau lgsg time aku melahap..hehehe..
Buruk sungguh perangai aku..kehkehkeh...


Amboi yanggg..happynye..
Aku je yg tau knp dia happy cenggitu sekali..
Mmg la kan..korang sah2 tak tau apa..kekekeke...


Ain dah tak sabar menanti mknn
Kali ni aku larang dia minum air berais sbb dia batuk2
Sib baik mengikut perintah..kalo tak siap kaluuu..!!


Ni starter dia..aku mmg taktau apa nama mknn ni
Hubby yg order..kalo tanya dia balik,
komfem dia pun tak ingat apa yg dia order..kekekeke..


Ni yg aku order..nama menu mmg aku tak tau..
masa order pun aku tunjuk2 gmbr je..
yg pasti menu aku ada ikan salmon dgn chips..

Minuman lak aku order sweet alabama bla bla bla (x ingat nama dia)..sodappp..!! suka sgt..boleh test minum lg air ni..


Budak2 mkn nasi garlic butter..
Sungguh muak mkn nasi ni..anak2 aku pun mkn sket je
sgt terasa kebawangan keputihannya..huhuhu..

So budak2 just ratah ikan sket dgn kentang goreng tu
Selebihnya diorg hanya main2..chaittt..!!


Alisya lak mkn stokin dia sendiri..
Sian dia..time kami mkn sodap2, dia mkn stokin je..
Aku sgt2 terlupa bawak bekal mknn dia..huhuhu..


Pastu aku umpan (mcm ikan pulak..hihi) dia dgn botol air
Tu berlakon je tu..padahal tak reti isap pun
Botol susu pun tak reti nak isap inikan pulak botol air..!!


Lps mkn aku bawak budak2 ni main menan mesin..
Ohye, hafiz sudah berani woo...
Dulu kan dia takut bila menan ni bergerak..
skrg dia yg lebih2..


Terpaksa berhimpit2 dgn kakak dia..
terbang singgit kat sini..
menan ni dpn kaunter M.A.C..

Bestnya kalo try mekap kat situ..berangan jelahh..!!
Kalo minta dia try mekapkan kita kena byr ke ha..??


Menan ni jugak bersebelahan dgn Habib..
Erkkk..cukuplah sekadar snap gambar ye..hehehe..

28hb ni anniversary ke 5 thn kami..
Ops Yangg..xde maksud apa2 pun..lalalalala
[bersiul2 sambil jeling2 gak pd gmbr tu..muahahhaha]


Destinasi terakhir bawak diorg main2 kat isetan..
Ni lah tempat yg diorg berdua ni ingat dan sebut2..
Takpelah..janji korang happy sbb lps tu berkurung balik kat umah selama seminggu..hihihi..


Kami biar budak2 ni main selama hampir sejam kot
Pastu terus blahh je..
Kali pertama aku berjaya pujuk budak2 ni keluar dr tempat ni tanpa beli apa2 menan pun..


Sebab biasanya mesti ada adegan nanges2, guling2 kat lantai sbb nak kan sesuatu mainan kat situ..tp kali ni selamat...fuhhhh..legaaaaa...


4 comments:

keCik said...

alisya chumel cam rebit(pakai reben kat kapla)...kehkehkeh hamponn!!!...

Ana Suzana said...

takpe..sib baik rebit comel..hihihi

shabiela said...

isap stokin alisya? kalo x pkai stokin, isap ibu jari kaki??? ha... ada makna tu... ekekek..

Ana Suzana said...

haip..mandai2 je mu ye..hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...