NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, January 21, 2014

SeLaMaT HaRi LaHiR AiN..♡♡


21 Januari 2006 lahirlah seorang bayi pompuan comel seberat 2.47kg yg di beri nama Ainul Mardhiah.. maklumlah masa tu lagu Ainul Mardhiah kan tgh glemer.. kikiki..

Alhamdulillah hari ni Ain sudah pun genap berumur 8 tahun.. sekejapan sungguh rasanya masa berlalu.. masih teringat lagi di kala berpantang yg sgt menguji mental dan fizikal..

Maklumlah Ain masa baby dulu melalak aje kejenye.. asal malam je berjaga sampai ke subuh.. asyik nak beribaaa je kejenye.. letak kat tilam melalak mcm kena tampo.. huhuhu

Sudahnya bayi melalak aku pun melalak sama sbb letih.. kekekke.. kelakar lak bila di ingat balik.. tp tu dulu.. skrg Ain dah besar.. sgt pintar dan bijak..

Pastu dah pandai tolong aku uruskan adik2 dia yg lain.. memang nmpk ciri2 kekaklongan pada dia.. bagusss.. lega sikit mak nakkk..

Tapi dia juga adalah kakak yg garang.. hari2 mesti ada je adegan melalak sama ada ica atau pun apis sbb kena marah dgn ain.. isk3x.. garang ikut sape lah tu kan.. =p



Makin tinggi dah dia.. lama2 aku yg pendek jugak ni kang.. kekekke



Moga kakak membesar jd anak yg sihat.. yang baik.. yg pintar.. yg solehah.. mak dgn abah selalu mendoakan yg terbaik utk anak2 mak..

♡♡ SaYaNg KaKaK SeLaLu ♡♡




20 comments:

Allene said...

comel dan manja ain bergambar...

happy besday ain.. semoga panjang umur dan murah rezeki. jadi anak yg solehah...

meera said...

Happy birthday ain.. semoga mnjadi anak solehah dan brjaya dlm hidup.

*cik cempaka* said...

salam..kak ana nanti sampai kn wish pada ain yer...gtau dia semoga dia sihat dan jd anak yg tabah dn solehah...x lupa jgk supaya dia makin tinggi...kak ana tetap juara pendek...muahaaha,,..

shakirah samsudin said...

happy birthday ain, moga jadi anak solehah penyejuk hati mak abah.

kaklong kan memang garang.. keke

cik hani said...

selamat ulang tahun kelahiran ain..

Wah, mama bagi hadiah pe.

Suliana said...

hepi besday ain. smga jadi anak yg solehah dan kakak yg baik ye :-)

syalinda johari said...

selamat hari lahir Ain, semoga jadi anak yang soleh untuk mak dan ayah, juga kakak yang baik untuk adik2 yer Ain.. cantik anak dara neh...ayu...

Nana said...

comelnye b'day gurl...

Chekgu Azrine said...

Happy biryhday ainul

Hasida Mohammed said...

Hepy besday ain, moga jdi anak n kakak spt yg d ingini kdua org tua...

BIRU vs PINK said...

happy birthday ain comel. moga jadi kakak dan anak yang baik :)

puan.mila said...

lama benor xjenguk blog akak..hepi besday ainn..nti ank dh lebih tggi dri maknya, hehe

'Iffah Mafuzah said...

Selamat Hari Lahir Ain.. Dah besar pun sepupu kak Iffah ni.. Belajar rajin2 naa.. Jadi contoh pada adik2 nanti .. Akak doakan Ain, semoga sihat selalu serta ceria di samping keluarga tercinta.. :)

Imani Iwani said...

happy besday kakak ain yg solehah..
moga ain berjaya dunia & akhirat..amin..

Muzai Samilan said...

ehh dah darjah dua dah ain.. sekejap je kan.. happy birthday ain.. moga jadi anak yang membahagiakan ibu ayah ye.. amin

Ena said...

AMin..

Hepi Besday Ain.. Makin besar makn comel makin ayu..

hehe.. kita yg tak berapa nak tinggi ni memg makin tengglem dek pembesaran anak2.. hihi

Iza Fiza said...

selamat meningkat usia ain. comel..manis je senyuman ain =)

wantie said...

happy b'day ain.wah dah pandai tolong ibu kat umah yer. Jadi anak yg solehah yer..

hmm.. kalau anak perempuan dah dpt rasa jasa even kekecik lagi.

akak ni anak sulung lelaki. sampai hari ni semua benda nak kena siapkan. tak pe lah kan.. boleh kutip pahala lama sikit. ngee

Farra Da Smiley said...

Happy birthday ain..ain sebaya dgn anak sy mawaddah ๐Ÿ˜Š

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak ana, selamat hari lahir buat kaklong ain. semoga membesar dengan sihat dan jadi anak yang solehah. comelnya kaklong ni. garang ikut mama dia ekk ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...