NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, November 25, 2008

LaMa TaK HapdeT

Bz sket mggu ni..
Maklumlah nak sambut 2 ulangtahun bln ni..
Ulangthn hafiz yg pertama..dan jugak ulangthn perkahwinan kami yg ke-4..
Ku bz nak wat preparation utk sambut serentak kedua2nya..
Cadang buat hari Jumaat..

Buat mkn mlm..
Ni nak surprise hubby la ni..
jemputan hanya adik beradik dan kwn2 keje hubby..
Planningnya aku nak masak sendiri je..
Buat nasi minyak, dalca, ayam msk merah, acar..

Pehtu ku buat kek, kapkek, muffin dan dadih..
tu je yg terfikir nk buat..
Yg lain2 ku order je..hihihi..
Xbuat besar2 pun..just sederhana je..
Tu psl jemputan hanya utk org terdekat..
Apapun sume ni hanya planning je..
Jd atau tak kita tungguuuuuuu..

1 comment:

sHa_eiNa said...

kak ana...
lame x update blog?
bz ke?

kak..
ian add blog akak lam blog list ina ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...