NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, October 10, 2012

Hai KoRaNg..

Tak tau nak taruk tajuk apa... hehehe.. sebenarnya arini nak apdet resepi baru kat sini.. tapi masa lak terhad sbb jap lagi nak pegi sekolah dah.. nanti ada masa aku apdet ye..
 
 
Semalam ptg masa aku sibuk nak masak utk dinner, si kecik ni meragam lak.. sibuk nak roti gemuk pulak.. dah dia yg abiskan pastu sibuk carik lagi.. huhuhu..
 
Bila aku cakap takde tak paham2 gak.. bantai gak melalak dan sebut nak roti gemokkkk nak roti gemokkkk.. grrrrrr.. ohye, roti gemuk tu roti burger sebenarnya.. kekkeke..
 
Dalam setengah jam gak le dia meraung2.. last2 aku pujuk dgn bg buah epal je.. terus senyap.. hahahha.. fuhhhh lega.. kalau tak memang payah le aku nak main masak2..
 
Untuk arini lak tak tau nak wat aktiviti apa.. maybe nak ke shopping mall kot sbb ada misi yg perlu di laksanakan.. hehehhe..
 
 
Jeng jeng jenggg..
 
Ada voucher yg aku perlu abiskan sblm expired.. hampir2 terlupa aku ada voucher ni benonye sbb aku simpan kat tempat lain.. mujur terjumpa masa kemas2 beg.. skrg tgh dok pikir nak beli apa dgn voucher ni.. hehhehe..
 
Okeylah.. entry ringkas je arini.. mood lembab seperti cuaca skrg ni.. kat luar tu mcm nak ujan je tu.. best betul la kalau dpt dok umah sambil baring2 peluk bantal.. tapi nak buat camne.. kena pegi hantar anak ke sekolah jugak..
 
Okey.. tataaa.. jumpa di entry masak2 kang ye.. ada kesempatan aku akan apdet arini..
 
 


 

9 comments:

ibh_sue said...

Roti gemuk!. . Akakakaaa. Ada2 ja ica ni. . :D

Anonymous said...

menanti resepi yag terbaru dari akak..
Selamat bshopping

Mazmisha collection said...

Nak roti gemokkk jugakkkkk..hehehe

Eey said...

Comel Ica, ala2 dalam pilem gittue...
:p

Unknown said...

Biasala ragam anak - anak.

NabilaHasyim said...

Banyaknya baucer..
Leh bg sket, ;)

Hari ni nak try lasagna yg akak ajar.
Nak sambut besday enSuami mlm ni.

mekasih tunjuk sebijik2, td bru je beli brg2 kt econsave. sblm ni xpenah jupa parmesan n oregano, bla tgok gmbr, baru dpt cari kt pasaraya, hehe.

TQ eh.

Amyra Chuari said...

Camne boleh dpt nama roti gemok... Ica... Ica...

jaakechik said...

si ica tu asyik nak makan jer kan? lucu tgk, xpadan ngn kecik.

p/s : best dpt voucer, dari giant ke ke sis?

zawani yusoff said...

Hahahhahah roti gemok ye icaa....kikikiki....amboi,dah tu kak ana beli ape ngan voucer tu?kikiki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...