NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, August 14, 2012

aKu MeNaNg RM500 RiBu..

U see..!!

Tadi aku check emel.. tup2 dpt emel ni.. dari syarikat rokok Dunhill lak tu.. ntah bila masa aku merokok dan join contest diorang ntah..

Aku tak tau la betul ke tak tapi yg pasti aku anggap emel spam aje.. kang kalo aku isi butir2 yg dia mintak tu kang mcm2 virus aku dapat lak kang.. dah le mintak phone number tu.. bahayaaa bahaya..!!

Ohye, lama giler aku tak apdet.. aku tak cukup masa la nak duduk dpn laptop lama2.. ni pun aku apdet sambil buat kuih raya.. hebat tak..? kekekke..

4 comments:

hazanis said...

kita pun dapat byk msj yg mcm ni...

Yana Halim said...

akak pun selalu dapat, ana. Yang 1 million pound pun ada. kah kah kah..
minggu lepas, dapat lagi sms dari Shell kenkonon menang rm19k. Rasa nak call balik pas tu maki sebijik. haisshhh.....geram betul.

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak ana,
heee kalau betul menang memanglah bagus. Tapi pelik kan. random foward email lah tu :)

Unknown said...

da byk dpt emel cenggini..haish..klubtol2 kan best kan..ttunye ramai da jd kaya...xyah keje pun..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...