NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, July 12, 2012

SuPLeMeN TeRbaRu aKu

Bila usia dah cecah 30an ni barulah aku terhegeh2 nak ambik suplemen tu ini.. sblm ni aku just amalkan mkn vitamin C aje.. itu pun skip2..

Yang lain2 utk menambah kecergasan hanya dgn minum 100 plus.. minum la sampai muntah.. kikiki..

Aku ni kan aktif sikit.. dah le malam pesen yg tido lewat.. kalo tak kol 3 pg mata aku takmo nak tidonye..

Ada sekali tu sampai 5 pg baru aku leh tertido.. jenuh terkebil2 paksa mata ni tido, guling sana sini pun takmo tertido gak.. lempang gak mata ni kanggg..

So start esok aku akan mulakan harian aku dgn meminum collagen.. produk ni dah lama aku usha..

Tapi apa2 hal aku kena mintak keizinan dr menteri kewangan aku dulu.. bila dia cakap boleyyy makanya zass aku call agen yg aku kenali di alam maya..

Semalam call arini dah sampai.. sukeeee... harap2 aku leh konsisten la kan sbb ada gak suplemen yg encik suami belikan sblm ni, bapak mahal tapi aku hanya mampu minum beberapa sachet aje sbb tak dapek nak telan sangat.. payauuu... uwekkkk.. rugi sungguh..

Bkn aku je kata tak sedap, mak mertua aku pun tak mampu nak abiskan sekotak suplemen tu.. kekekke.. so ada geng la kannn.. kehkehkeh..

Nak tau suplemen apa yg aku ambik..?? jeng jeng jengggg...

Ephyra.. rege promosi woo skrg ni..

Sekotak ni utk 30 hari.. harga sekotak Rm198.. harga kalau bkn promosi rm228.. pengsannn.. sehari minum 1 sachet aje.. minum waktu perut tgh kosong sama ada pg atau sblm tido.. nak lg bagus minum 2 kali sehari pg dan mlm..

Ohhh.. aku tak sanggup.. kalau 2 kali sehari kena beli 2 kotak le kan utk stok sebulan.. perghhh.. tak leh tak lehhhh.. takpe, pelan2 kayuh.. try sekotak dulu..


Ni la sachetnya..

Aku lom try minum lg.. yelahkan, barangnya baru sampai tghari tadi.. dia suruh minum pg atau malam aje kann.. nak minum skrg ni pun tak leh sbb aku dah melantak nasi berpinggan2.. kan arahan dia suruh minum waktu perut kosong..

Perut aku dah sarat dgn mcm2 variasi mknn ni haaa.. hahahha.. so esok ajelah aku mulakan.. kang aku share pengalaman aku kat sini if berkesan pada aku.. hopefully berkesan la kann.. mahal tuuuuu.. yg pasti kena minum air kosong byk2..

Testimoni yg aku baca katanya bagus utk stamina dan kecergasan badan.. haaa yg tu aku suka, aku kan sibuk dgn aktiviti harian hantar anak sekolah, merempit kete lagi, balik nak kena main masak2 lg.. ecewahhhh, macam kan ko sorang aje lah yg banyak tugas harian.. kihkihkih...

5 comments:

Asmara said...

Kene beli dari agen ke? Mmg xde jual kat kedai eh?
*dah lama x mengikuti produk kesihatan kt malaysia nun.

aNa LiEyA said...

kak ana beli dgn kak di ke

Ana Suzana said...

Asmara..
ana beli kat sesape yg bg rege promosi.. takut kalo beli kat kiosk ree beza lak kan.. tp jarang lak nmpk kat kiosk..

Ana Suzana said...

Ana Lieya..
kak ana beli kat org lain.. akak terus call aje.. kalau order by emel ni akak risau dia lmbt reply je sbb byk yg emel dia kang..

izza ephyra said...

saya menjual EPHYRA dengan harga promosi (below market price)... contact me jika berminat.

izza_grrl@hotmail.com or 0192198619

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...