NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, March 01, 2012

aKtiViti DeNgaN iCa SeMaLaM

Kengkonon pas hantar ain dgn apis gi sekolah smlm, aku nak pi beli brg kat cold storage kat ikano tu.. sekalinya hujan lebat sgt daaa..

Kalau hujan lebat + ribut mcm tu komfem la jgn menghala ke sana tu sesak teruk.. last2 aku decide lepak jelah kat stesyen minyak yg berhampiran.. lgpun kat situ ada tandas dan surau.. senang sket..

Nak kuar dr kete pun payah gak masa tu sbb payung lupa bawak... haihhh.. last2 memerap jelah dlm kete dulu sementara nak tggu hujan reda sket.. kalo aku sorang takpelah kan.. ni dgn ica.. kang demam lak dak kecik tu kalo kena hujan..


Melepak sambil main ipad.. duduk kat seat kakak dia..


Dia ni senang sgt nak di handle.. asalkan ada mknn utk dia kunyah sudah.. sbb dia kan memang jenis nak mengunyahhhh aje.. kihkihkih..


Tahun dpn aku hantar dia pi skul sekali la kot sbb sian dia membosan dlm kete je..



Yang aku lak smlm konon2 nak apdet blog, tp slow pulak line 3g semalam.. terus tak jd nak apdet..







Merenung kat luar..

Masa ni asyik ckp " kecian kete mak bacah.. nanti ica lap kan yeee.."

Akhirnya aktiviti kami smlm hanyalah lepak situ, gi surau kat situ, masuk dlm kedai stesyen minyak carik mknn, pastu terus ambik kakak dgn abg dia kat sekolah.. huhuhu



4 comments:

ayeesha anna said...

comeynye dia mengomel dlm video tu hehehe

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

jadilah ada jugak aktviti.. hehe

Suliana said...

comel ica:-)

azida said...

yer r...ica yg cerdik!...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...