NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, July 15, 2011

CuCi DaN LaRi

Td tghari aku tatau nak landing @ lepak mana2.. so aku lepak jelah kat tempat parking stesyen minyak Esso..

Dlm bosan2 tu aku terperasan le tempat ni.. tempat yg kadang2 aku singgah kalau kete aku kotor sgt.. tp jarang aku singgah kecuali kalau dah terlampau kotor sgt2..


Aku pun baca la perkataan2 yg ada kat situ..


Wash n Run..

Maknanya lepas cuci kete kena lari jauh2 atau lepas cuci kete terus lari dari di kenakan bayaran.. kekekke


Abg2 hindustan yg setia menanti kehadiran anda.. hehehe..

Ok dahh.. nak sambung kemas pakaian.. entry mengong dan merapu2 di ptg hari.. kahkahkah.. Selamat berhujung minggu ye korang.. hari yg aku tunggu2 utk rehat2 kat umah.. ngeh ngeh ngeh...



2 comments:

H.U.S.M.Y.N.A said...

Hehehe....nama kedai menarik minat orang ramai utk singgah....kalau macam ni ok...kalau yg guna mesin tu...saya takut nak masuk...hehehe...Ana....baru perasan....dah lama Ana tak berkunjung ke blog saya....jom la jenjalan...blog saya hilang dari sidebar ye....hehe

eila said...

esso kat kg melayu subang 2 kan?????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...