NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Monday, April 18, 2011

McDoNaLd BaNdaR SRi DaMaNSaRa

Skrg ni aku bersiaran kat Mcd bdr sri damansara.. bosan taktau nak pi mana so aku lepak mcd jelah.. sblm gi mekdi tadi aku gi cuci kete kat stesyen minyak tepi mekdi ni jugak..

Taik burung punya pasal lah ni.. hampagas punya burung.. kena masa parking kat depan opis hubby.. jumpa hubby tghari td sbb nak hantar bekal utk dia lunch..

Pas cuci kete tu yg pi lepak mekdi je.. nak pi ikano/the curve sgt2 malas.. dah taktau nak watpe kalo gi situ.. asyik2 pegi tempat menan jelah pun kannn.. hehehe.. tu yg membawa diri ke sini tu.. at least dpt gak apdet blog.. ngeh ngeh ngeh..


Aku order set ayam goreng, set double spicy chicken mcdeluxe, eskrem sundae peach.. hehe.. aku la pun yg byk melahap.. anak2 aku dok mainnn je kejenye..


Sedapppp... dah le selsema.. anak2 aku pun selsema.. dah tu tibai gak mkn eskrem.. kah kah kah..



2 beradik yg saling nak berebut kentang goreng dan botol air masak.. ish3x..



Merah2 hidung sbb asyik dok kesat hingusss je.. lap sendiri tak reti.. cehhh..



Oklah.. nak sambung melahap burger jap.. kang kol 4 kang nak berambus pi sekolah ain.. hehehe.. jom mamammmmm..



4 comments:

Cik Puan Izan❤ said...

sian apis selesema yer...anak2 saya pun selesema xbaik2...agaknya sbb musim skrg tak menentu, sekejap panas sekejap hujan...

Unknown said...

dah selesema makan eskrim...lagi lah sesema...ica je yg ok lah nih...

ADEEYA said...

Saya pun flu. Musim ke? :( haih sedap plak tgk McD. Malang betul doctor tak bagi makan :(

ADEEYA said...

Saya pun flu. Musim ke? :( haih sedap plak tgk McD. Malang betul doctor tak bagi makan :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...