NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, February 02, 2010

TeTiBa SaKiT aRiNi

Byk pulak entry arini..
Cuma nak cerita sket walaupun kat facebook dah citer hal ni td..

Balik dr kedai td tetiba bahagian ari2 sblh kanan ku sakit sgt2.. sakit mcm menyucuk2 gitu.. tak prnh rasa sakit mcm ni.. Cik P pun lom dtg lg, tp ku tak prnh sakit mcm ni wlpun nak dtg cik P..

Mulalah ku fikir adakah ni sbb iud..?? patutnya awal januari lalu aku kena pergi buat checkup susulan utk lihat kedudukan iud.. dan sepatutnya aku dah pun berjumpa dgn doc seri suniza kat prince court medical centre..

Tp di sbbkan teramat bz dgn pindah rumah, so aku terlupa langsung ttg appointment tu.. huhuhu.. pg tadi aku dah buat appointment semula dgn doc Seri suniza.. 10hb feb ni aku akan jumpa dia utk checkup semula..

Tp, memandangkan aku rasa teramat2 sakit sekarang ni, sehinggakan nak berjalan dan dokong alisya pun rasa sakit sgt2, maka ku cdg gi pusat perubatan naluri kat wangsa maju je ptg ni.. terasa lama beno nak tunggu 10hb tu.. huhuhu..

Resultnya kang ku apdet nanti ye.. hrp2 bkn sbb iud la punca aku sakit ni.. suspen gile dah ni.. harap2 baik2 sahaja.. aminnnn..


6 comments:

Ena Mazly said...

semoga tak de apa2 yang tak diingini berlaku ye ana.. take care..

Ain said...

sbb nak datang bulan agaknya dik...

akak pernah sekali jer kena peroid pain, memang sakitt giler....

Ana Suzana said...

kak Ena
Terima kasih.. =)

Ana Suzana said...

Kak Ain...
Ooo yeke, ana tak prnh kena senggugut.. hrp2 nya sbb tulah kan..thanks kak..

hans said...

ana.. harap cuma sakit biasa jer... insyaAllah...

Syikin said...

ana.. ada sekatan kot..piyet nak kuar ada IUD..hehehe..hopefully tak de apa2..jgn lupa update tau...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...